علائم و نشانه های اورمی چیست
نوشته شده توسط : rshaole

علائم و نشانه های اورمی چیستبیماران اورمی مرحله خواهد برخی از علائم بین هر بیمار و علائم هر بیمار، این متفاوت است، بنابراین ما در علائم زیر از اورمی خلاصه شده است.

1. اختلالات گوارشی

تقریبا تمام بیماران اورمی درجات متغیری از اختلالات گوارشی مانند تهوع، استفراغ، بی اشتهایی، و غیره اگر شرایط بسیار شدید باشد، بیماران ممکن است همچنین از اسهال، یبوست، یا خون استفراغ و غیره رنج می برند.

2. بیماریهای پوست و مو

خارش پوست یک علامت شایع بیماران غیر قابل تحمل با اورمی، آن را جدی زندگی و کار بیمار تاثیر می گذارد.

شب، بیمار نمی تواند به دلیل خارش قوی خواب. بدتر از خارش شدید، بیمار نمی توانید تمرکز را به انجام کارهای.

3. استئودیستروفی کلیوی

بیماران اورمیک به دلیل آسیب شدید کلیوی، غیر ممکن است برای خلاص شدن بدن از فسفر یا اختلالات متابولیک ناشی از سوء تغذیه، و در نتیجه فسفر بالا مقدار کلسیم پایین، که می تواند به استئودیستروفی کلیوی منجر شود، مانند پوکی استخوان، شکستگی استخوان، درد استخوان و غیره.

4. تغییرات در ادرار

ادرار کف آلود، هماچوری، شب ادراری اغلب علائم بیماری کلیوی هستند، زمانی که دوره ی ارومیه، بیمار خواهد شد علائم احتباس ادرار و الیگوری توسعه یافته است.

5. بیماری های سیستم عصبی

برای بیماران اورمیک، اختلال عصبی شایع ترین بی خوابی، اشکال در تمرکز، از دست دادن حافظه، سردرد، کشش عضلات، و غیره است اگر خون و بدن سموم نمی تواند تمیز شود، و سپس، آنها همچنین می توانند کما، توهم، جنون، و غیره رنج می برند

6. امراض تنفسی

بیماران اورمیک به دلیل پلورال شکم، عفونت ریوی، نارسایی قلبی و دلایل دیگر باعث تنگی نفس و علائم دیگر. علاوه بر این، بیماران اورمی نیز ممکن است تجربه کاهش عملکرد جنسی، اختلالات قاعدگی، تورم، خونریزی، عفونت های مکرر، و غیره.

اگر می خواهید بیشتر بدانید، و شما باید سوالات، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-89261083

ایمیل شما: kidneyhospitalcn@mail.ru

واتساپ: +86 15100189779





:: برچسب‌ها: اورمی,نشانه ,
:: بازدید از این مطلب : 9203
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 22 شهريور 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: